سوالات متداول

در صورتیکه موارد ذیل پاسخگوی نیاز شما نیست، همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان ارجمند هستند. 

ثبت نام و حساب کاربری   

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت، روی  ثبت نام  کلیک کرده و در صفحه باز شده، فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در حین پیشبرد مراحل خرید، می توانید ثبت نام خود را در سایت تکمیل کنید.

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی  دکمه ورود  کلیک کرده و در قسمت باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محلی مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید. با این وجود با ایجاد حساب کاربری می توانید:

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «فاکتورها» یا "پیش فاکتورها" یا "سفارش ها" از وضعیت آن مطلع شوید، شما امکان پرداخت آنلاین وجه پیش فاکتورها را هم خواهید داشت.

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه و ثابت نبودن قیمت ها این امکان میسر نیست.

بله، درصورت داشتن شرایط نمایندگی این امکان وجود دارد.
جهت اطلاع از شرایط نمایندگی، به صفحه "نمایندگی" در سایت مراجعه کرده و یا با واحد فروش شرکت Polaris تماس گرفته شود.

بله، هم اکنون به کشورهای عراق، قزاقستان، ارمنستان و افغانستان صادرات وجود دارد که برای کشورهای قزاقستان و ارمنستان نمایندگی انحصاری می باشد ولی افرادی که شرایط همکاری با سایر کشورها را دارند می توانند با واحد صادرات شرکت Polaris تماس بگیرند.

بله، در داخل محصولات شرکت دفترچه مخصوصی برای خدمات پس از فروش Polaris گذاشته شده است و در صورت بروز مشکل، مشتریان می توانند به دفترچه مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات تماس خدمات پس از فروش شهر خود با واحد فروش تماس بگیرند.

بله، چنانچه تعداد سفارش بیش از 500 دستگاه باشد این امکان میسر هست. برای تعداد پایین مقدور نمی باشد.

بله، با توجه به اینکه Polaris دارای واحد چاپ مستقل و مجهز می باشد امکان چاپ طرح های ارسالی مشتری روی محصولات وجود دارد.

خرید و سفارش  

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

 خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت. 

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی نهایی سازی خرید با افزودن یا انتخاب آدرس جدید، درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید متن دلخواه شما بر روی بسته بندی درج شده و ارسال شود.

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین آن سازمان دولتی، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک بر روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 8 صبح تا 17) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

نحوه پرداخت  

در طی فرآیند خرید از سایت، متدهای مختلف پرداخت پیش روی شما باز خواهد شد، شما امکان پرداخت وجوه سفارشات خود را به یکی از روش های زیر خواهید داشت:
•    پرداخت از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی بانکی شتاب
•    پرداخت در محل، هنگام تحویل کالا و به صورت نقد 
•    پرداخت با کارت بانکی در محل شرکت 
•    واریز به حساب از طریق کارت به کارت، مراجعه به بانک یا حواله اینترنتی 
برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه روش های پرداختمراجعه کنید.

این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

بله این روش پرداخت برای خریدهای کل ایران و حتی مناطق دور افتاده کشور نیز امکان ‌پذیر است.

ارسال سفارش  

در حال حاضر پنج شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:
•    پست پیشتاز
•     ارسال از طریق باربری 
•     تحویل درب کارخانه

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در کمتر از 72 ساعت سفارش خود را دریافت خواهید کرد. 

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.

برای این کار ابتدا باید با وارد کردن ایمیل و رمز عبوری که هنگام خرید در سایت تعریف کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت «حساب کاربری من» لیست سفارش ها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و یا فرم تماس موجود در سایت، با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.

فروش ویژه  

امکان قرار گرفتن یک محصول در طرح فروش ویژه را کارشناسان Polaris با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه محصول به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. برای اطلاع از این برنامه ها می توانید در خبرنامه ما عضو شوید و در جریان اخبار و رویدادهای شرکت قرار بگیرید.

خیر. طرح فروش ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما زمان محدودی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت ها به حالت اول بر می گردند.