استراتژی:
افزایش دامنه نفوذ در بازارهای داخلی و بین المللی توسعه دامنه محصولات تولیدی با همکاری شرکای خارجی شناسایی تنگناهای تولید و تلاش در رفع مشکلات پیش رو افزایش درامد ارزی و ارتباطات بین المللی مکانیزه نمودن ارتباط با تامین کنندگان ارتقا سطح دانش تخصصی کارکنان واحدهای فنی افزایش گستره خدمات پس از فروش بهره برداری حداکثری از منابع و تجهیزات حضور بیشتر در نمایشگاههای منطقه ای


چشم انداز:
دیدگاههای اجرایی و مدیریتی شرکت زاگرس سرمای تبریز بر پایه نهادینهسازی موارد زیر میباشد.
-
بهبود و ارتقا ساختار واحد (R&D) تحقیق و توسعه
-
افزایش سطوح رضایتمندی مشتریان و واحدهای صنفی با بهبود عملکرد تولیدات
-
بروز رسانی و ارتقا تولیدات در سطح مناسب برای صادرات به اروپا
-
جذب نیروهای کارامد و متخصص و ارتقا مدیریت منابع انسانی
-
افزایش بهرهگیری از اتوماسیون ادارای و کاهش استفاده ازکاغذ(paperless)
-
گسترش اگاهی برند (brand awareness) و نام تجاری پلاریس
ساختار داخلی شرکت زاگرس سرمای تبریز دارای 3 بخش اصلی است:
واحد تولید:
واحد تولید متشکل از واحد برش کاری ، فلزکاری، واحد عایق بندی، واحد مونتاژکاری و واحد تست و کنترل کیفیت و واحد بسته بندی است. واحد فلزکاری خم کاری و تولید بدنه محصولات را برعهده دارد. واحد عایق بندی مراحل تزریق فوم و تست عملکرد را انجام می دهد. هرگونه ایراد ظاهری و عملکردی عایق در این مرحله رفع می گردد. واحد مونتاژ کاری، موتور و دیگر متعلقات را به یخچالها و فریزرها اضافه مینماید. پس از این مرحله محصولات تولیدی وارد واحد تست و کنترل کیفیت میگردند. تمامی محصولات به مدت ۲۴ ساعت در اتاقک مخصوص تست شده و محصولات معیوب احتمالی از چرخه عرضه و فروش خارج میگردد.
واحد مالی:
واحد حسابداری زیر مجموعه مدیر مالی میباشد. این واحد وظیفه بررسی ورودی تجهیزات، مواد اولیه و نیز تایید وضعیت مالی قراردادها را برعهده دارد. این واحد در تلاش است با انالیز و بهبود عملکرد مالی و کارایی واحدها، قیمت تمام شده محصولات را کاهش دهد.
واحد فروش:
زیر مجموعه مدیر فروش می باشد .پرسنل فروش شرکت در واقع دوستان مشتریانشان هستند و همیشه سعی می کنند با مشاوره های خود نیاز های مشتریان را برآورده سازند و بهترین انتخاب و محصول رابرای مشتریان خود ارائه دهند .از آنجائیکه انتقادات ، نشانه عدم آگاهی و علامتی برای درخواست اطلاعات بیشتر می باشد .واحد فروش آماده شنیدن انتقادات و ارائه اطلاعات بیشتر و حل مشکلات و نارضایتی های مشتریان می باشد .ما براین باوریم که انتقاد ، کنترل کیفی رایگان یک مجموعه می باشد و از انتقادات ارائه شده استقبال می کنیم .
واحد فروش شرکت ، تجارت را شبیه بانکداری می داند که قبل از اینکه بتواند برداشتی انجام دهد باید پس انداز خود را بیشتر کند .لذا همیشه سعی می کنیم حقیقت را بگوییم – ایرادات واقعی را بپذیریم و آن را حل کنیم – به تعهدات و وعده های خود عمل کنیم –کیفیت خود را حفظ کنیم و به مشتریانمان احترام قائل شویم .
