استراتژی:
افزایش دامنه نفوذ در بازارهای داخلی و بین المللی توسعه دامنه محصولات تولیدی با همکاری شرکای خارجی شناسایی تنگناهای تولید و تلاش در رفع مشکلات پیش رو افزایش درامد ارزی و ارتباطات بین المللی مکانیزه نمودن ارتباط با تامین کنندگان ارتقا سطح دانش تخصصی کارکنان واحدهای فنی افزایش گستره خدمات پس از فروش بهره برداری حداکثری از منابع و تجهیزات حضور بیشتر در نمایشگاههای منطقه ای


چشم انداز:
دیدگاههای اجرایی و مدیریتی شرکت زاگرس سرمای تبریز بر پایه نهادینهسازی موارد زیر میباشد.
-
بهبود و ارتقا ساختار واحد (R&D) تحقیق و توسعه
-
افزایش سطوح رضایتمندی مشتریان و واحدهای صنفی با بهبود عملکرد تولیدات
-
بروز رسانی و ارتقا تولیدات در سطح مناسب برای صادرات به اروپا
-
جذب نیروهای کارامد و متخصص و ارتقا مدیریت منابع انسانی
-
افزایش بهرهگیری از اتوماسیون ادارای و کاهش استفاده ازکاغذ(paperless)
-
گسترش اگاهی برند (brand awareness) و نام تجاری پلاریس
ساختار داخلی شرکت زاگرس سرمای تبریز دارای 3 بخش اصلی است:
واحد تولید:
واحد تولید متشکل از واحد برش کاری، فلزکاری، واحد عایق بندی، واحد مونتاژکاری و واحد تست و کنترل کیفیت و واحد بسته بندی است. واحد فلزکاری خم کاری و تولید بدنه محصولات را برعهده دارد. واحد عایق بندی مراحل تزریق فوم و تست عملکرد را انجام می دهد. هرگونه ایراد ظاهری و عملکردی عایق در این مرحله رفع می گردد. واحد مونتاژ کاری، موتور و دیگر متعلقات را به یخچالها و فریزرها اضافه مینماید. پس از این مرحله محصولات تولیدی وارد واحد تست و کنترل کیفیت میگردند. تمامی محصولات به مدت ۲۴ ساعت در اتاقک مخصوص تست شده و محصولات معیوب احتمالی از چرخه عرضه و فروش خارج میگردد.
واحد مالی:
واحد حسابداری زیر مجموعه مدیر مالی میباشد. این واحد وظیفه بررسی ورودی تجهیزات، مواد اولیه و نیز تایید وضعیت مالی قراردادها را برعهده دارد. این واحد در تلاش است با انالیز و بهبود عملکرد مالی و کارایی واحدها، قیمت تمام شده محصولات را کاهش دهد.
واحد فروش:
زیر مجموعه مدیر فروش می باشد. پرسنل فروش شرکت در واقع دوستان مشتریانشان هستند و همیشه سعی می کنند با مشاوره های خود نیاز های مشتریان را برآورده سازند و بهترین انتخاب و محصول را برای مشتریان خود ارائه دهند. از آنجائیکه انتقادات، نشانه عدم آگاهی و علامتی برای درخواست اطلاعات بیشتر می باشد. واحد فروش آماده شنیدن انتقادات و ارائه اطلاعات بیشتر و حل مشکلات و نارضایتی های مشتریان می باشد. ما بر این باوریم که انتقاد، کنترل کیفی رایگان یک مجموعه می باشد و از انتقادات ارائه شده استقبال می کنیم.
واحد فروش شرکت، تجارت را شبیه بانکداری می داند که قبل از اینکه بتواند برداشتی انجام دهد باید پس انداز خود را بیشتر کند. لذا همیشه سعی می کنیم حقیقت را بگوییم – ایرادات واقعی را بپذیریم و آن را حل کنیم – به تعهدات و وعده های خود عمل کنیم – کیفیت خود را حفظ کنیم و به مشتریانمان احترام قائل شویم.
